
The Albanians' denunciations against the "Wizz Air" company have not stopped.
A denunciation has come from Albanian citizens who denounce the scandal of the cancellation of the WizAir flight from Athens to Tirana.
The report received by the VoxNews editorial office shows that the flight with the WizzAir plane should have left at 22:20 but was postponed to 12:35.
But the scandal did not stop there, the flight was postponed until the next day.
Të shumtë kanë qenë ankesat nga qytetarët shqiptarë të cilët ankohen për kompaninë e avionëve WizzAir, por shteti s’ka reaguar ose të marrë masa për talljen që po u bëhet.
Wizz Air po kërkon të ulë kapacitetin
Wizz Air po kërkon të ulë kapacitetin me 10% në të gjithë rrjetin e saj për shkak të një problemi global me motorët e prodhuar nga Pratt & Whitney. Transportuesi loë cost thotë se po punon për të minimizuar ndikimin në flotën e saj, por pret që shumë avionë të ndalen.
Wizz Air po pezullon një numër të linjave të saj gjatë sezonit të ardhshëm dimëror me Banja Lukën, Podgoricën, Prishtinën, Sarajevën, Nishin dhe Ohrin të gjitha të prekura. Aktualisht, nivelet e kapaciteteve për dimrin e ardhshëm janë ulur në Banja Luka, Podgoricë, Sarajevë dhe Tuzla në krahasim me sezonin 2022/23.
Flota e transportuesit përbëhet nga mbi 150 avionë të familjes Airbus A320, duke përfshirë avionë më të rinj A320neo dhe A321neo, të cilët fuqizohen nga motorët e Pratt & Whitney.
Furnizuesi i hapësirës ajrore dhe kompania mëmë e Pratt & Whitney, RTX, tha se do të duhej të kryente kontrollin e cilësisë në motorët e instaluar në qindra avionë në të gjithë botën.
Ai shtoi se midis 600 dhe 700 motorë turbofan me ingranazh Pratt & Whitney do të duhej të hiqen për t’u ekzaminuar midis 2023 dhe 2026.
Në një deklaratë, linja ajrore me kosto të ulët tha, “Wizz Air aktualisht po vlerëson implikimet për të kuptuar shkallën e ndikimit në flotën e saj, me vlerësimet fillestare që tregojnë një reduktim të mundshëm të kapacitetit prej 10% për gjysmën e dytë të vitit financiar 2024 ” .
Ajo shtoi, “Wizz Air u informua nga RTX se motorët e tij Pratt & Whitney GTF do t’i nënshtrohen intervaleve të inspektimit, duke rezultuar në heqjen e motorëve për vizita në dyqan gjatë pjesës së mbetur të vitit 2023 dhe në 2024, gjë që ka të ngjarë të shkaktojë ndalimin e disa avionëve në këtë periudhë”.
Vonesat e gjata dhe kompesimi që duhet bërë nga WizzAir:
Kur vonesa është mbi 5 orë, ju keni të drejtën e rimbursimit brenda 7 ditëve, të vlerës së plotë të biletës me çmimin e blerjes, për pjesën ose pjesët e udhëtimit të pakryer dhe për pjesën ose pjesët pothuajse të realizuara, nëse fluturimi nuk i shërben më ndonjë qëllimi lidhur me planin fillestar të udhëtimit tuaj.
E drejta e kompesimit
250 euro për të gjitha fluturimet prej 1500 km ose më pak;
400 euro për të gjitha fluturimet brenda Europës më shumë se 1500 km, dhe për të gjitha fluturimet e tjera ndërmjet 1500 dhe 3500 km;
600 euro për të gjitha fluturimet që nuk janë parashikuar sipas (1) dhe (2);
Nëse kompania ajrore, Ju ka ofruar një linjë tjetër për në destinacionin tuaj final me anë të një fluturimi alternativ, koha e mbërritjes të së cilës nuk e tejkalon kohën e mbërritjes së planifikuar, ai mund të zvogëlojë kompensimin e parashikuar më sipër në masën 50%.
Pse nuk hiqet licensa e kompanisë Wizz Air?
Wizz Air është kompani e një shteti që është Anëtari Bashkimit Evropian.
Wizz Air Hungary Ltd. është një transportues hungarez me kosto të ulët eregjistruar ligjërisht dhe me zyrën e saj qëndrore në Budapest, Hungari dhe nëse ka problematika të lidhura me performancën ato trajtohen nga autoriteti kompetent licensues hungarez (http://www.kormany.hu/tim) dhe për çështje të sigurisë në operim nga Agjencia e Bashkimit Evropian për Sigurinë në Operim të Aviacionit (EASA https://www.easa.europa.eu/en), e cila është një agjenci me përgjegjësi për sigurinë e aviacionit civil, që kryen certifikimin, rregullimin dhe standardizimin dhe gjithashtu kryen hetim dhe monitorim.
Autoriteti i Aviacionit Civil heq përgjegjësinë nga vetja e tij:
AAC ka prej disa vitesh të vendosur në ambjentet e aeroportit të Tiranës, në Rinas, zyrën e Sektorit për të Drejtat e Pasagjerit (SDP) dhe një personel prej tre vetësh.
Kjo zyrë është përgjegjëse dhe bën monitorimin e vazhdueshëm të performancës të gjithë kompanive ajrore qëoperojnë nga/për Aeroportin e Tiranës në lidhje me vonesat mbi 2 orë, anulimet apo trajtimin e pasagjerëve në pritje për të udhëtuar.
Në aeroport ka gjithashtu stenda të vendosura mbi mënyrën e plotësimit të ankimit, broshura, fletpalosje, informacione, formularë të printuar në mënyrë që pasagjerët të njohin të drejtat e tyre ndaj Kompanive Ajrore në rastet e vonesave të gjata dhe anulimeve, ku ndër kohë stafi i SDP udhëzon pasagjerët që janë të interesuar mbiprocesin e ankimimit.
So no one is held responsible by the institutions for the mockery and abuse that the Wizz Air company did to Albanians at Rinas airport and at international airports./ VoxNews