Pavarësisht sfidave në treg, sektori i automobilave tregon qëndrueshmëri të jashtëzakonshme, thekson agjencia Interbrand në raportin e saj të fundit mbi markat më të vlefshme në botë për vitin 2025.
Kjo firmë e njohur konsulence, e cila merret me vlerësimin dhe renditjen e markave, theksoi se Toyota është marka më e vlefshme e makinave në botë, me një vlerë prej 74.2 miliardë dollarësh. Kjo rritje prej dy përqind i lejoi asaj të vendoset në vendin e gjashtë në renditjen globale, përpara markave të tilla si Mercedes, BMW dhe Tesla. Përpara saj janë vetëm gjigantët e teknologjisë: Apple, Microsoft, Amazon, Google dhe Samsung, ndërsa Coca-Cola është menjëherë pas tyre.
Interbrand vlerëson se rritja e Toyota-s pasqyron besimin që klientët kanë në markë, e cila ka ndërtuar një reputacion për besueshmëri, teknologji të përballueshme dhe prani globale gjatë dekadave. Mercedes-Benz është në vendin e dytë midis markave të automobilave, me një vlerë prej 50.1 miliardë dollarësh, një rënie prej 15 përqind nga viti i kaluar. Mercedes aktualisht renditet i 10-ti në renditjen globale të markave. Vendi i tretë i përket BMW-së me një vlerë prej 46.8 miliardë dollarësh, që përfaqëson një rënie prej 10 përqind, dhe në renditjen e përgjithshme renditet e 14-ta.
10 markat më të vlefshme të makinave sipas Interbrand përfshijnë:
Toyota – 74.2 miliardë dollarë (rritje 2.0%)
Mercedes-Benz – 50.1 miliardë dollarë, (rënie 15%)
BMW – 46.8 miliardë dollarë (rënie 10%)
Tesla – 29.5 miliardë dollarë (rënie 35.2%)
Honda – 24.8 miliardë dollarë (rënie 7.3%)
Hyundai – 24.6 miliardë dollarë (rritje 6.9%)
Audi – 15.4 miliardë dollarë (rënie 10.7%)
Ferrari – 15.4 miliardë dollarë (rritje prej 17.8%)
Volkswagen – 15 miliardë dollarë (rënie 9.1%)
Porsche – 15 miliardë dollarë (rënie 13.9%)
Tesla është surpriza më e madhe negative e kësaj analize, me një rënie të vlerës së tregut deri në 35 përqind, e cila tani arrin në 29.5 miliardë dollarë. Kjo rënie i atribuohet rritjes së konkurrencës në tregun e automjeteve elektrike, pasi modelet e Teslas po i arrijnë gjithnjë e më shumë ato të markave të tjera si BYD, Hyundai, Kia dhe Volkswagen.
Është interesante që beteja për dominim në industrinë e automobilave është zhvendosur në tregun e automjeteve elektrike, por sipas Interbrand, markat më të vlefshme ende vijnë nga segmenti kryesor.