Meta Platforms raportoi fitime më të mira se sa pritej për tremujorin e dytë, pasi kompania përjetoi rritje të fuqishme në shitjet e reklamave, falë teknologjisë së fuqizuar nga AI. Megjithatë, investitorët kanë gjithashtu shqetësime për shpenzimet e mëdha të saj për këto risi.
Kompania mëmë e Facebook, Meta Platforms, ka raportuar fitime për tremujorin e dytë që tejkaluan ndjeshëm pritshmëritë e tregut, duke çuar në kërcimin e aksioneve me 7% në orët e zgjatura të tregtimit në Wall Street.
Udhëzimi më i madh se sa pritej gjithashtu nxiti vrullin rritës të aksioneve. Aksionet e Meta u rritën me 34% nga viti në datën e mbylljes të mërkurën, duke dyfishuar performancën e Nasdaq Composite Index.
Strategjitë e drejtuara nga AI rritin të ardhurat nga reklamat
Meta raportoi rritje të të ardhurave prej 22%, duke shënuar rritjen e katërt radhazi dyshifrore prej mbi 20%. Ky rezultat i fuqishëm u nxit kryesisht nga të ardhurat e saj nga reklamat dixhitale, pasi investimi i tij thelbësor në inteligjencën artificiale (AI) tregoi sukses.
Platformat sociale të Meta-s me AI, duke përfshirë Facebook, Instagram dhe WhatsApp, kanë përmirësuar efikasitetin në shënjestrimin e përdoruesve, duke përmirësuar biznesin kryesor të reklamave. CEO Mark Zuckerberg tha:
“Ne patëm një tremujor të fortë dhe Meta AI është në rrugën e duhur për të qenë asistenti më i përdorur i AI në botë deri në fund të vitit”. Shitjet e reklamave, të cilat kontribuojnë në 98% të të ardhurave të përgjithshme të Metës, u rritën me 22% nga tremujori i një viti më parë.