Makinë hibride apo elektrike? Prodhuesit e automjeteve në mes të tranzicionit të industrisë

10 Dhjetor 2023, 12:19Biznes SHKRUAR NGA REDAKSIA VOX

Ndërsa shitjet e automjeteve tërësisht elektrike po rriten më ngadalë se sa pritej, prodhuesit kryesorë të automjeteve po takohen gjithnjë e më shumë me klientët e tyre në ‘mes’. Gjithnjë e më shumë kompani po rishikojnë qëndrueshmërinë e makinave dhe kamionëve hibridë për të qetësuar kërkesën e konsumatorëve dhe për të shmangur ndëshkimet e kushtueshme që lidhen me ekonominë federale të karburantit dhe standardet e emetimeve.

Strategjitë e ndryshimit funksionojnë në mënyrë të kundërt me mesazhet EV në mbarë industrinë e viteve të fundit. Shumë kompani automobilistike kanë filluar të investojnë miliarda dollarë në automjete tërësisht elektrike dhe administrata Biden ka bërë një shtysë për të marrë më shumë automjete elektrike në rrugët e SHBA-së sa më shpejt të jetë e mundur. Por automjetet hibride ato me motorë tradicionalë me djegie të brendshme të kombinuara me teknologjitë e baterive EV mund të ndihmojnë industrinë e automobilave të ulë konsumin e karburantit dhe emetimet në afat të shkurtër, duke lehtësuar konsumatorët në elektrifikimin e automjeteve.

Shitjet e automjeteve tradicionale hibride elektrike, ose HEV, si Toyota Prius, po tejkalojnë ato të automjeteve tërësisht elektrike në vitin 2023. HEVs përbënin 8.3% të shitjeve të makinave në SHBA, rreth 1.2 milionë automjete të shitura, deri në nëntor të këtij viti. Kjo përqindje është rritur me 2.8 pikë përqindje krahasuar me shitjet totale vitin e kaluar. EV-të përbënin 6.9% të shitjeve në muajin dhjetor, ose afërsisht 976,560 njësi, me 1.7 pikë përqindjeje më shumë krahasuar me shitjet totale vitin e kaluar. Shitjet e automjeteve elektrike hibride plug-in, ose PHEV, përbënin vetëm 1% të shitjeve në SHBA deri në nëntor.

Hibridet gjithashtu mund të kushtojnë më pak dhe të lehtësojnë shumë shqetësime të lidhura zakonisht me EV-të, të tilla si ankthi i distancës dhe mungesa e infrastrukturës së karikimit. Mesatarja e hibridit këtë vit kushtoi 42,381 dollarë. Kjo është nën mesataren afërsisht 59,400 dollarë për një EV; 60,700 dollarë për një PHEV; dhe 44,800 dollarë për një automjet tradicional.

Morgan Stanley në fillim të këtij muaji tha Toyota Motor, Honda Motor dhe Hyundai Motor, duke përfshirë Kia, përbëjnë 9 nga 10 shitjet hibride në SHBA. Përfaqësuesit e këtyre prodhuesve të automjeteve thanë se po përpiqen në mënyrë aktive të rrisin prodhimin dhe shitjet e automjeteve hibride në SHBA dhe kompani të tjera. Ringjallja e hibrideve është veçanërisht e rëndësishme për Toyota-n. Prodhuesi më i madh i automjeteve në botë konsiderohet si pionieri i hibrideve tradicionale, me Prius.

Kompania në mënyrë ironike u bë një objektiv i grupeve mjedisore vitin e kaluar për strategjinë e saj për të ecur përpara me një përzierje hibridesh, PHEV dhe EV, të cilat kritikët e shihnin si mungesë angazhimi për një të ardhme tërësisht elektrike. Argumenti i Toyota-s në atë kohë, dhe ende, është se po plotëson nevojat e konsumatorëve dhe po planifikon për një adoptim më gradual global që natyrisht do të përfshijë disa tregje që do të kalojnë në EV-të më shpejt se të tjerët. Kompania thotë më tej se merr parasysh të gjithë ndikimin mjedisor të prodhimit të EV-ve në krahasim me

Video