Në fund të vitit 2023, vaji i ullirit konsumohej kryesisht nga familjet e klasës së mesme dhe të lartë në Spanjë, që është prodhuesi më i madh në botë i këtij produkti, ndërsa vaji i lulediellit preferohej nga familjet e varfra.
Kohët e fundit, vaji i lulediellit e ka hequr atë të ullirit nga kuzhinat e vendit iberik, pasi çmimet në rritje i detyrojnë konsumatorët të kalojnë në opsione më të lira. Spanjollët blenë 107 milionë litra të llojeve të vajit të ullirit në gjysmën e parë të 2024, krahasuar me 179 milionë litra vaj luledielli.
Deri më sot, vaji i ullirit ka qenë më popullor për gatimet në familjet spanjolle, duke zënë 62% të shitjeve në vëllim në vitin 2023, ndërsa ai i lulediellit zë pothuajse 34%, sipas Ministrisë së Bujqësisë.
Shitjet e vajit të ullirit në vëllim ranë me 18% nga gjysma e parë e 2023, ndërsa ai i lulediellit pati një rritje 25% në vëllim vitin e kaluar, sipas të dhënave zyrtare. Një shishe vaj luledielli ka kushtuar mesatarisht 1.86 euro për litër vitin e kaluar, ndërsa llojet më të shtrenjta të vajit të ullirit kushtojnë 6 euro për litër, 50% më shumë se në vitin 2022.
Spanja furnizon rreth 40% të vajit të ullirit në botë, por valët e të nxehtit të pranverës dhe një thatësirë ??e zgjatur kanë reduktuar të korrat në vitet e fundit, duke bërë që çmimet të dyfishohen në nivele rekord. Kjo ka rezultuar që familjet e varfra spanjolle ta kenë të vështirë të blejnë bazën e dietës mesdhetare, duke zgjedhur opsione më të lira.
Në qershor, qeveria spanjolle uli TVSH-në për vajin e ullirit për ta bërë atë më të përballueshëm. Rrjeti më i madh i supermarketeve në Spanjë, Mercadona, ka ulur çmimin e vajit të ullirit me 25% këtë vit dhe këtë javë po ofron shishe me një litër për më pak se 7 euro në një përpjekje për të arritur tek konsumatorët.